تبلیغات
مرکز پایان نامه های دانشجویی هوپاد - پایان نامه ارشد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در بانك پارسیان
 
مرکز پایان نامه های دانشجویی هوپاد
ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی
درباره وبلاگ


دانلود پایان نامه، پروژه و مقاله دانشجویی

مدیر وبلاگ : هوپاد رایانه
مطالب اخیر
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه

مقدمه
مفهوم بازاریابی كه در مقابل رویكردهای فروش و تولید قرار دارد، پارادایم اغلب و اساس بازاریابی مدرن را تشكیل می دهد و به هماهنگی همه فعالیت ها و بخش های سازمان در جهت شناخت و تأمین
نیازهای مشتریان به منظور افزایش سودآوری تأكید دارد. در مفهوم جدید بازاریابی، بازارگرایی به
فرایندها و فعالیت های مربوط به پیاده كردن مفهوم بازاریابی می پردازد. علی الاصول سازمانهای بازارگرا می توانند با پیش بینی بهتر تغییرات محیطی و نشان دادن واكنش به آن به عملكرد بهتری از سایر رقبا دست یابند.
در این پژوهش، محقق بدنبال بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی و بازارگرایی در بین كاركنان بانك پارسیان شهر تهران است كه در فصل اول به كلیات طرح اشاره شده است. در این فصل بیان مساله تحقیق، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف و فرضیه های تحقیق، قلمرو تحقیق و واژه های تحقیق ارائه شده است.





نوع مطلب :
برچسب ها : تاثیر بازاریابی داخلی، بازارگرایی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396
هوپاد رایانه
شنبه 7 مرداد 1396 07:02 ب.ظ
Excellent blog post. I definitely love this site.
Keep writing!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر