تبلیغات
مرکز پایان نامه های دانشجویی هوپاد - پایان نامه توسعه مدل مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر هویت سازمانی
 
مرکز پایان نامه های دانشجویی هوپاد
ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی
درباره وبلاگ


دانلود پایان نامه، پروژه و مقاله دانشجویی

مدیر وبلاگ : هوپاد رایانه
مطالب اخیر
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه

چكیده

امروزه مدیریت ارتباط با مشتری به یكی از مهمترین موضوعات اساسی و اهداف سازمانی درمدیریت خدمات تبدیل شده است. از طرف دیگر هویت سازمانی یك عنصر كلیدی در موفقیتسازمانی و عامل مهم در رابطه كاركنان با سازمان است زیرا علائق و رفتارهای فردی را با علائق ورفتارهای سازمانی همسو می سازد. بنابراین هویت سازمانی باعث پیاده سازی موفق تر مدیریتارتباط با مشتری خواهد شد. هدف این پژوهش توسعه مدل مدیریت ارتباط با مشتری با تاكید برهویت سازمانی می باشد.

روش پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر تعداد 500 نفر ازكاركنان 50 آژانس مسافربری شهر تهران و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. متناسب باجامعه آماری با ضریب اطمینان 95 درصد تعداد 217 نفر از كاركنان آژانس های مسافربری شهرتهران به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده و پرسشنامه بین آنها پخش گردید.

برای تایید روایی محتوا و ظاهری از نظر اساتید خبره و همچنین نتایج تحلیل عامل تاییدی استفادهگردید كه نتیجه حاكی از تایید پرسشنامه بود. برای تایید پایایی از ضریب آلفای كرونباخ استفادهگردید و پایایی در سطح مناسب برای مولفه های هویت سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری بدستآمد. در تحلیل داده ها با استفاده از آزمون های پیرسون و رگرسیون مشخص شد كه بین هویتسازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین ابعاد هویت سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتریرابطه معنی دار و مستقیم وجود دارد و مدیریت ارتباط با مشتری بیشترین همبستگی را به ترتیب باوفاداری، عضویت و شباهت دارد.

واژه های كلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری - هویت سازمانی - آژانس های مسافربری

مقدمه

امروزه سازمانها در دوران اقتصاد مشتری مدار فعالیت می كنند كه در این دوران، مشتری حاكم واقعیبازار است. بنابراین سازمانها باید بیاموزند كه چگونه از تمركز بر محصول یا خدمات به سمت تمركزبر مشتریان حركت كنند. آنها باید مشتریان را به عنوان یك دارایی در نظر بگیرند كه نیاز به مدیریتو رساندن به بالاترین میزان بازدهی دارد (رنجبران، 1378).


دریافت فایل





نوع مطلب :
برچسب ها : مدیریت ارتباط با مشتری، هویت سازمانی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396
هوپاد رایانه
شنبه 14 مرداد 1396 02:29 ب.ظ
I take pleasure in, lead to I discovered just what I used to be looking for.
You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man.
Have a great day. Bye
شنبه 7 مرداد 1396 11:45 ق.ظ
Hello my family member! I wish to say that this article is amazing, great written and come with approximately all significant infos.
I'd like to peer more posts like this .
سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 02:45 ب.ظ
مطلب عالی بود! امیدوارم موفق باشی
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر