تبلیغات
مرکز پایان نامه های دانشجویی هوپاد - بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند شرکت زرماکارون
 
مرکز پایان نامه های دانشجویی هوپاد
ارائه پایان نامه،پروژه، مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها و پروژه های برنامه نویسی
درباره وبلاگ


دانلود پایان نامه، پروژه و مقاله دانشجویی

مدیر وبلاگ : هوپاد رایانه
مطالب اخیر
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه

فروشگاه اینترنتی هوپاد رایانه

چکیده

با توجه به تحقیقات زیاد صورت گرفته، ایجاد وفاداری به مارک تجاری در مشتری به عنوان عامل موثر بر رفتار مصرف کننده مستلزم صرف هزینه می باشد، لذا می بایست سعی نمود با مطالعه گسترده در زمینه عوامل موثر بر وفاداری موارد مهم و مشترک استخراج شده و مورد آزمون واقع گردند تا بتوان عوامل اصلی ایجاد وفاداری با توجه به اینکه به عنوان دستورالعملی و از مهمترین اهداف استراتژیک سازمان ها برای سودآوری می باشد در بازار رقابتی صنعت ماکارونی مطالعه موردی شرکت زرماکارون که مورد مطالعه این پژوهش می باشد را جهت راهنمایی در فعالیت های بازاریابی شرکت ها به کار برد. جامعه ی آماری پژوهش مشتریان شرکت صنعتی زرماکارون در شهر تهران می باشد. از آنجا که حجم مشتریان نامحدود و قابل محاسبه نمی باشد برای محاسبه ی حجم نمونه از فرمول تعیین حجم نمونه برای جامعه ی نامحدود استفاده شد. این تحقیق با توجه به اهداف و فرضیات مطرح شده از نوع هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات توصیفی از شاخه همبستگی می باشد. روش نمونه گیری با توجه به غیرهمسان بودن نمونه انتخابی روش نمونه گیری احتمالی از نوع تصادفی ساده می باشد. روش تحقیق شامل بررسی 196 نفر نمونه با استفاده از روش میدانی پرسشنامه ای می باشد، جهت بررسی روایی محتوایی داده ها از نظرات و راهنمایی های اساتید محترم راهنما، مشاور و خبرگان استفاده شده است و پایایی آن با روش محاسبه آلفای کرونباخ محاسبه گردیده و با استفاده از نرم افزار SPSS، محاسبات انجام شده است و سپس به منظور بررسی رفتار متغیرهای مورد بررسی در تعیین نرمال یا غیرنرمال بودن از آزمون کولموگروف اسمینوف استفاده شده است و با استفاده از روش تحلیل همبستگی (ضریب همبستگی) به آژمون فرضیه ها پرداخته شده است و فاکتورهای تبلیغات،‌ در دسترس بودن،‌ تبلیغات توصیه ای، بسته بندی، رضایت از طعم و قیمت مورد بررسی قرار گرفته که عوامل تبلیغات، در دسترس بودن، رضایت از طعم و قیمت موثر بر عامل وفاداری و تبلیغات بیشترین تاثیر و طعم کمترین تاثیر را دارد و پیشنهاد می گردد محققان در زمینه سایر عوامل موثر بررسی و تحقیق انجام گیرد و شرکت ها با سرمایه گذاری بیشتر در زمینه این عوامل،‌ بر میزان وفاداری مشتریان خود و کاهش هزینه های ناخواسته و در نهایت سودآوری شرکت (هدف غایی شرکت ها) خصوصا در صنعت غذا مورد مطالعه این تحقیق، موثر واقع گردند.

واژگان کلیدی: وفاداری مصرف کننده،‌برند، زرماکارون، مشتری


دریافت فایل





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 27 بهمن 1395
هوپاد رایانه
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 10:34 ق.ظ

Nicely put, Thanks!
viagra tablets buy online where to buy viagra online buy cheap viagra no prescription price of viagra where to buy viagra online uk safe buy viagra online buying generic viagra how to buy viagra online safely viagra generic how old do you have to be to buy viagra
شنبه 18 فروردین 1397 02:47 ق.ظ

Lovely content, Cheers.
wow look it cialis mexico order a sample of cialis price cialis wal mart pharmacy only now cialis for sale in us look here cialis cheap canada cialis for sale south africa miglior cialis generico cialis lowest price prezzo cialis a buon mercato cialis y deporte
دوشنبه 28 اسفند 1396 06:24 ق.ظ

You actually mentioned it superbly!
cialis free trial click here to buy cialis buying cialis overnight buy original cialis cialis rezeptfrei sterreich how do cialis pills work walgreens price for cialis how much does a cialis cost cialis 20 mg cost cialis et insomni
شنبه 7 مرداد 1396 08:30 ق.ظ
Good info. Lucky me I came across your site by accident (stumbleupon).
I have saved as a favorite for later!
شنبه 21 اسفند 1395 09:40 ب.ظ
نمایندگی کانن در ایران توانست اعتماد مردم را به کانن جذب کند و محبوبیت دوربین کانن را در میان مردم ایران افزایش دهد.

یکشنبه 8 اسفند 1395 04:42 ق.ظ
تخفیف ویژه 10 هزار تومنی ریحون!
غذا رو سفارش بدید و 10 هزار تومن تخفیف بگیرید!
برای هر کسی که از لینک شما کد تخفیف رو بگیره هم 10 هزار تومن به حساب شما افزوده میشه!
برای گرفتن تخفیف 10 هزار تومنی مراحل زیر رو انجام بدید:
اول لینک رو باز کنید و کد تخفیف رو کپی یا یادداشت کنید
بعدش برید به صفحه اصلی سایت ریحون reyhoon.com و نرم افزار رو دریافت کنید (با گوشی برید و باید برنامه بازار رو داشته باشید)
بعد از نصب نرم افزار ثبت نام کنید (20 ثانیه طول میکشه نهایت!)
موقع سفارش غذا کد تخفیف رو بزنید تا 10 هزار تومن از هزینه غذا کم بشه
مثلا 20 هزار تومن غذا سفارش بدید فقط 10هزار تومن پرداخت میکنید
سوالی داشتید ایمیل بزنید
موفق باشی!

چهارشنبه 4 اسفند 1395 02:26 ب.ظ
مطلب عالی بود و استفاده کردم

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر